Tagi

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Byłem na trzech kawach, ale zdjęcia zamieszczane w portalu były robione iks lat temu albo iks kilogramów temu. Byłem w szoku. Wiesz, czym ty zaskakujesz? Rozmiarem piersi
– Zawsze to jest brak czegoś – mówi i nerwowo popija piwo. Wysoki, szczupły. Piwne, duże oczy. Nie w moim typie. – Skoro spotykamy się w portalu dla ludzi będących w związkach – analizuje – to wiadomo, czego nam może brakować. Najczęściej to faceci robią taki ruch, czyli szukają kochanki. Już raz się rozwiodłem. Mam z byłą żoną kredyt i jeśli ze sobą rozmawiamy, to tylko o tym. Moja obecna partnerka się rozwodzi i też ma kredyt. Kredyt jest gorszy od dzieci. Te się szybciej usamodzielniają. A kredyty łączą ludzi trwalej niż małżeństwa.

Spogląda na zegarek. Ma dzisiaj trening z kolegami. Gra w siatkę. Zaraz zamówi taksówkę. Jest nieostrożny: poda przy tym nazwisko, które ja skojarzę z imieniem i bardzo szybko znajdę w internecie.

– Byłem na trzech kawach [czytaj: ty jesteś czwarta], no i zdjęcia zamieszczane w portalu były robione iks lat temu albo iks kilogramów temu…